Frequently Asked Questions

Heb je een vraag? Bekijk dan onze FAQ hieronder. Als je het antwoord niet kunt vinden, probeer dan onze chatfunctie of mail het team op hello@orbit365.nl.

Kan ik daadwerkelijke foto's van het artikel krijgen?
We gebruiken foto's van de fabrikant. Dit komt omdat we meerdere identieke artikelen te koop aanbieden. U denkt misschien dat u een specifiek exemplaar krijgt, maar u ontvangt een ander exemplaar.

Wanneer kan ik de levering van mijn artikel verwachten?
Als u uw bestelling vóór 12.00 uur plaatst, verzenden we uw artikel dezelfde werkdag nog (voor sommige postcodegebieden kan de levertijd twee dagen zijn). We werken de trackinginformatie van uw bestelling elke dag vóór 17.00 uur bij.

Wordt dit artikel geleverd met Microsoft Office geïnstalleerd?
Elke computer die wij verkopen, wordt geleverd met een legitiem Windows 11 Pro-besturingssysteem. Dit omvat een proefversie van Microsoft Office. Als u Office na de proefperiode wilt blijven gebruiken, moet u een licentiesleutel bij Microsoft kopen. Wij raden u aan het Microsoft Office 365-pakket te gebruiken. Zie de link voor de maandelijkse en jaarlijkse abonnementsopties - Microsoft Office 365 .

Als student kom je mogelijk in aanmerking voor Microsoft Office als onderdeel van je cursus. Volg de link om je geschiktheid te controleren: https://www.microsoft.com/en-gb/education/products/office

Hoe lang duurt de garantie en wat dekt deze?
Al onze producten worden geleverd met 12 maanden retourgarantie. Dit betekent dat u, als er zich bij uw aankoop een hardwareprobleem voordoet, binnen de garantieperiode van 12 maanden contact met ons kunt opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Raadpleeg onze pagina over garantie en aansprakelijkheid voor meer informatie: https://www.mydigitaltech.com/pages/warranty-and-liability .

Wordt er een oplader bij deze computer geleverd?
Al onze laptops worden geleverd met een oplader en onze pc's worden geleverd met een stroomkabel.

FaqFrequently asked questions